Okres gwarancji wynosi:
W okresie trwania gwarancji, bezpłatnie naprawiamy zakupiony towar lub wymieniamy go na nowy. Jeśli naprawa lub wymiana towaru nie będą możliwe, nabywcy przysługuje prawo do obniżenia jego ceny lub zwrotu zapłaconej kwoty. Obniżenie ceny wadliwego towaru nastąpi w takiej proporcji, w jakiej wartość towaru z wadą pozostaje do wartości towaru bez tej wady. W przypadku wymiany towaru, zwracany towar przechodzi na własność floorbox.pl.
Zakres gwarancji:
Gwarancji nie podlegają:
Uwaga! Części oferowanych przez nas urządzeń które w czasie normalnej eksploatacji muszą być poddawane konserwacji, są objęte gwarancją tylko wtedy, gdy odpowiednie czynności konserwacyjne zostały uprzednio wykonane. Dotyczy to zwłaszcza uszczelek gumowych w ruchomych częściach zewnętrznych kolumn zasilających i floorboxach w wykonaniu z tubusem.
Uwaga! Przed montażem wyrób powinien być sprawdzony. W przypadku zauważenia jakichkolwiek wad lub niekompletności, pod rygorem utraty gwarancji, zakupiony towar nie powinien być montowany.
Sposób złożenia reklamacji:
Twoją reklamację rozpatrzymy w terminie do 14 dni od daty jej złożenia.
Jeśli uwzględnimy tą reklamację, towar zostanie wymieniony na nowy lub zostanie naprawiony w terminie do 14 dni od daty, w której uwzględniono reklamację.
W skrajnych przypadkach jeśli okres 14 dni nie wystarczy nam do naprawy (np. konieczność realizacji zamówienia części zamiennych), termin14 dni może zostać przedłużony do maksymalnie 30 dni. O konieczności przedłużenia czasu naprawy Reklamujący zostanie poinformowany telefonicznie lub e-mail.
Ochrona gwarancyjna obejmuje obszar Rzeczpospolitej Polskiej.
Gwarancja udzielana przez nas na sprzedawany towar nie może wyłączyć, ograniczyć ani zawiesić uprawnień kupującego wynikających z odrębnych przepisów o rękojmi za ukryte wady rzeczy sprzedanej.
Ochrona po upływie okresu gwarancyjnego:
Naprawy pogwarancyjne są odpłatne. Koszt naprawy jest zawsze ustalany indywidulanie.
Pobierz Warunki Gwarancji www.floorbox.pl
Wer. 1.1, 08.10.2020 r.